donderdag 1 mei 2014

Ve-ve-verliefd...

Het is hier al een tijdje stil, in ’t Atelier. Tenminste, op het blog. Thuis niet. Daar is het niet stil. Ik wist eigenlijk niet of ik het hier moest delen, maar na rijp beraad heb ik besloten om deze mededeling toch maar weer op mijn blog te slingeren. Tenslotte deel ik soms ook wat droevige berichten. Nu dan een leuk bericht… Ik ben namelijk verliefd!!!

We kenden elkaar al een tijd, hoor, via internet. Een paar jaar al, zelfs. Maar ja, je weet hoe het gaat, hè? Je ziet wel een foto en je mijmert er wel over, maar uiteindelijk weet je nooit of het écht wat wordt. Of de foto’s niet gefotoshopt zijn. En bovendien, hij was zó ontzettend mooi en exotisch (Japanse vader, Amerikaanse moeder) en ik ben tenslotte Marie van de Kleihoogt, en ja… 

Nou ja, om een lang verhaal kort te maken: precies twee weken geleden hebben we dan écht kennis gemaakt en sindsdien heb ik hem niet meer losgelaten. Hij is geweldig. Zo mooi en lief en zacht voor mij, en vooral (en daar hou ik van) ontzettend lang! Echt, wat ik in de breedte heb, heeft hij in de lengte, dus wat dat betreft vullen we elkaar perfect aan :o) Boy, wat is het er hier heftig aan toe gegaan. Soms ook wel even rust, hoor, want je moet natuurlijk wel bij jezelf blijven, maar over het algemeen was het, um, nou ja. Hot.

Vanmorgen, toen ik Pelle naar het Logeerhuis bracht, heb ik lover boy nog even laten rusten. Maar eenmaal thuis heb ik hem uitgebreid mee in bad genomen, helemaal gewassen en gepoedeld en daarna weer op bed gelegd om hem lekker te masseren, tot hij helemaal uitgerekt was en weer verder kon rusten. En dat geeft mij de kans om even een mooie foto van hem te maken, voor jullie. Zal ik? Of is dat een beetje intiem? Ik bedoel, hij ligt in volle glorie op bed en ik weet niet of zo’n plaatje geschikt is voor het publiek. Bovendien wil ik jullie niet jaloers maken… Hm. Nou, vooruit.


Oooooooooh, is hij niet helemaal perfect? Zucht. De Infinity Wrap van Kirsten Omdahl. Gehaakt met Noro Kirara, naald 4,5. Ik ben helemaal los en zó verliefd dat ik besloten heb dat ik nu een triootje wil. Met deze jongen:


Dit is de volgende, ook met Noro Kirara, maar dan een ander kleurtje. Ik hou jullie absoluut op de hoogte!

Veel liefs,
Tante An.  

5 opmerkingen:

Ineke zei

OOOHHH!!! Dit is echt de ideale liefde! Geen zweetvoeten op je tafel, tandpastadopjes en nog wat meer van die irritante dingen. Geniet ervan! Je leeft maar één keer ;o))

Monique Koomans zei

Nou, daar word ik idd wel jaloers van, Mr.Perfect!
Wat een plaatje! Geniet ervan, haha!
Groetjes Monique

nelleke markesteijn zei

Jemig, dat deze loverboy je hart heeft gestolen snap ik meteen!! Wat een lekker ding! En heeeeel verleidelijk, zo uitgestrekt op je bed. Dank, dank voor het delen :-)).
Ik zag dat hij nogal wat broers en neven heeft, dus misschien is er ook 1 voor mij. Ik begin al wat vlinders te voelen <3.
Liefs, Nelleke

Unknown zei

Heel goed te begrijpen dat je deze liefde eerst een tijd voor jezelf hebt gehouden!!!!
Hij is MOOI!!!!!

Groetjes maar weer..

Wieke van Keulen zei

woh Annemarie, jij moet een boek gaan schrijven - wat kun jij aanstekelijk schrijven. Als er veel woorden in een blog worden gebruikt, haak ik vaak af - ben van de plaatjes kijken - maar jouw bericht doet mij smelten en ik lees het nog een keer en nog eens en wederom en het blijft smullen.
Dank! Wieke