vrijdag 30 augustus 2013

Ja, jongens, de zomervakantie zit er al weer even op. Het was hier erg stil (in Blogland, bedoel ik dan. Niet thuis. O. Jee. Nee.) en dankzij alle schoolperikelen van kindlief blijft dat nog even zo, maar ik wilde jullie toch even laten zien wat ik gisteren heb gedaan. Ik heb foto’s gemaakt! Voor op de website van de winkel! De website staat al jaren op een laag pitje, maar daar gaat verandering in komen. Gisteren dus met Riet, gewapend met koffie en camera, in het nazomerzonnetje foto’s gemaakt. Niet alleen van mooie wolletjes bol, maar ook van diverse affe projecten die nog rondslingeren. Onder anderen twee sjaals van mijn hand, ontworpen, natuurlijk, door Wieke van Keulen:


Dit is Zigzag Lace, gehaakt van twee bollen Noro Taiyo Sock (vraag me even niet wat het nummer van de kleur was), haaknaald 4. Ik sta altijd weer versteld van wat opspannen met haak- en breiwerk doet. Deze sjaal was, toen hij af was, 1,50 m lang. Na het wassen en opspannen was ie opeens zowat 2 meter. Maar mooooi!


Deze kennen jullie nog van de vorige keer, maar deze foto was zoveel mooier dan de vorige, dat ik hem nog een keer laat zien. De Square Lace Triangle...


...en de "gewone" Square Lace. Ook met een sokkenwolletje dat inmiddels niet meer verkrijgbaar is: Katia Olé Duetto.

Verder ben ik hard bezig met een poncho (waarover later meer), een nieuwe Noro deken (waarover later meer), een omslagdoek van Noro (waarover later meer), een nieuwe knuffel voor Pelle (waarover later meer), een deken van ouderwetse granny squares (waarover later meer), een streepjessjaal voor mezelf (waarover... later...meer)...en...en...en...

Veel liefs,
Tante An.

4 opmerkingen:

nelleke markesteijn zei

Prachtige sjaals Annemarie met hele mooie foto's!
Voor wat betreft je WIP's, akelig herkenbaar ;-)

Gerda Hartman zei

Wat een prachtige shawls en mooi garen,

barbara zei

I want them ALL, Annemarie!!

Marloeskreatief zei

Hartstikke mooi